כמעט שם! אנא מלא את הטופס לגישה מידית!
מלא את הטופס ותוכל להתחיל מיד!
מבטיחים לשלוח רק תכנים מעניינים ורלוונטיים ולא להעביר את פרטיך לגורם אחר!
קחו 10 דקות לקריאת הכתבה החדשה של בה אני מגלה את 3 השלבים שמאפשרים לבתי השקעות בתחום הנדל"ן ושוק ההון להיחשף למאות אלפי משקיעים פוטנציאלים בתקשורת ולעצב את התדמית והמוניטין של החברה כך שמשקיעים ידעו עד כמה אתם אמינים ומקצועיים ויעדיפו להשקיע דווקא אתכם!
זו הכתבה שהייתם רוצים לקרוא כבר לפני שנתיים!
הכתבה נכתבה לשני המינים בהתאם
בכתבה זו תגלו:
התשובה לשאלת השאלות: למה שהתקשורת תחשוב שאני כל כך מעניין וירצו לחשוף אותי אם יש עוד 1,000 חברות השקעה בדיוק כמוני? התשובה שלי תפתיע אתכם!
אם התאכזבתם פעם אחר פעם מפרסום באינטרנט שמביא לידים קרים ולא איכותיים, בכתבה זו תגלו מהם 4 עמודי הבסיס שיגרמו לקהל המשקיעים להכיר, לבטוח ולהעדיף להגיע אליכם לפגישה על פני חברות אחרות.
שלב אחרי שלב- אסביר את 3 השלבים כדי לגרום לתקשורת להתלהב ולרצות לחשוף את ההשקעות שלכם ולשלוח אליכם פניות רבות.
ועוד המון עצות, רעיונות ונקודות למחשבה שיפלו אסימונים וישברו מחסומים שמונעים מכם להפוך את חברת ההשקעות שלכם לאוטוריטה בתחום.
שלום ותודה שבחרתם לקרוא את הכתבה החדשה שלי, שמי לינדה ששון ואני עוסקת בתחום התקשורת ויחסי הציבור מעל 21 שנים, את הקריירה שלי התחלתי בצבא, בדובר צה"ל, הקמתי כחיילת את מערך הדוברות של פיקוד העורף, שירותי הוביל אותי לקריירה עשירה בתפקידים בהם: דוברת של השלטון המקומי, דוברת של קמפיינים פוליטיים, יועצת לשר בממשלה, יועצת לקמפיינים ברשויות המקומיות, יועצת תקשורת ואסטרטגיה למשרדי ממשלה ועשרות חברות שונות בישראל, בליווי עסקים קטנים, מאות הרצאות ואלפי תלמידים בסדנאות והכשרות שהעברתי לאורך השנים.
אני מספרת לכם על העבר שלי, כדי שתוכלו לדעת בביטחון שהמידע שאני עומדת לחלוק אתכם בכתבה הזו מגיע מניסיון עשיר מאוד, לאורך זמן רב והעצות הרבות שתקבלו ממני בכתבה הוכחו פעם אחר פעם, הן עובדות ויעבדו עבור החברה שלכם אם רק תיישמו אותן לפי מה שתלמדו בדקות הקרובות.
המון בעלי עסקים וחברות חושבים שיחסי ציבור מיועדים רק לפוליטיקאים וארגונים ולכן הם כלל לא מנסים להגיע לחשיפה תקשורתית. הכתבה הזו נועדה לפתוח עבורכם את הדלת לעולם יחסי הציבור, לחשיפה ארצית אדירה ולקבל עשרות או מאות פניות ממשקיעים, לחזק את תדמית החברה ולבסס מעמד בשוק.
אם אתם יודעים בוודאות שיש לכם השקעה מעולה וכל מה שאתם צריכים זה שקהל המשקיעים הרחב יכיר אותו ואתכם, אז בדקות הקרובות אראה לכם בדיוק כיצד לעשות זאת.
בואו נצא לדרך.
הסיבה שזה קורה לכם היא פשוטה - שם החברה שלכם לא מספיק מוכר
אתם אולי חושבים שהחברה שלכם מוכרת, בעלת מוניטין, עם ערכים ויושרה, אך בפועל רק קבוצה קטנה מאוד של אנשים יודעת זאת - אלו הם כמובן הלקוחות שלכם, מי שכבר השקיע איתכם. הם יודעים שאתם אמינים, אך היתר פשוט לא בוטחים בכם…זאת הסיבה שהם מתחמקים מהשיחות שלכם למרות שהם היו במשרד בפגישה אישית.
כאשר משקיע בוחר את ההשקעה שלו, בין אם היא בנדל"ן בישראל, בחו"ל או בשוק ההון, הוא בודק מספר חברות, הוא עושה בדק בית לשוק כדי לראות אילו חברות נחשבות, מי מקבל המלצות, מה אנשים אומרים עליהם וכל אלו הם שיקולים משמעותים בהחלטה שלו. זאת הסיבה שכל כך הרבה חברות השקעה נשענות על המלצות מפה לאוזן כמקור מרכזי של לקוחות.
פה לאוזן יכול להיות ערוץ איכותי מאוד ללקוחות אך הוא מוגבל, אתם יודעים זאת ולכן אתם משקיעים עשרות אלפי שקלים בחודש על פרסום, שמביא לידים קרים.
מה אם זה לא היה חייב להיות ככה? מה אם הפרסום שלכם היה מייצר לידים הרבה יותר איכותיים, אנשים שכבר מכירים אתכם, את החברה, את הפרויקט שאתם מקדמים, שראו אתכם בתקשורת מספר פעמים, שמעו את השם שלכם ושל החברה שלכם וקראו עליכם דברים טובים.
האם לדעתכם הלידים הללו היו איכותיים יותר?
התשובה ברורה!
יחסי ציבור הם לא רק נחלתם של פוליטיקאים וארגונים גדולים, המון בעלי עסקים יכולים להשתמש ביחסי ציבור כדי לקבל חשיפה תקשורתית אדירה, כלל-ארצית המאפשרת לקבל פניות רבות, שאותן ניתן להפוך להכנסות וללקוחות חדשים.
כמו כן יחסי ציבור עובדים מעולה עבור חברות בתחום ההשקעות, משום שהתקשורת מחפשת כל הזמן סיפורים חדשים, עבור כתבות ותוכניות ומצד שני אתם כבעלי ההשקעה יכולים להציג את הפרויקט, הקרן או ההזדמנות שלכם כאייטם המשתלב בצורה מושלמת באמצעי התקשורת ויכול להפוך אתכם לאוטוריטה בתחומכם.
אם ניסיתם בעבר לפרסם או לקדם תוכן שיווקי ושילמתם אלפי שקלים רק כדי לקבל תוצאות עגומות, אני שמחה לומר לכם שיחסי ציבור יאפשרו לכם לבנות מעמד גבוה יותר בשוק, כך שכאשר הלקוחות יחשבו על השקעה, הם יזכרו מיד בשם החברה שלכם.
סוד ההצלחה ביצירת חשיפה לעשרות או מאות אלפי אנשים, הוא בבחירת אמצעי התקשורת שמדבר אל קהל המטרה שלכם ובניסוח האייטם כך שהעורכים או התחקירים ירצו לשלב אותו בתוכנית, בכתבה, ברדיו או בעיתון המקומי.
השאלה הנפוצה ביותר שאני מקבלת כאשר הלקוחות שלו שוקלים ברצינות לעשות יחסי ציבור לחברה היא...
למה שמישהו יחשוב שהחברה שלי כל כך מעניינת וירצה לחשוף אותה?
סיבה 1# - למה שהתקשורת תתעניין בי או בעסק שלי? אין לי שום דבר מעניין!
זאת שאלת השאלות, ואני רוצה לענות עליה בצורה הכי מדויקת!
התשובה היא שזה העסק שלהם.
העסק של התקשורת היא לאתר או לייצר תוכן מספיק מעניין כך שאנשים יעניקו תשומת לב אליו.
כלומר, התקשרות מחפשת כל הזמן סיפורים, חדשות ואנשים ואתם יכולים להיות חלק מאותם אנשים.
אם אתם חושבים שיש עוד 1000 עסקים כמוכם ושאין לכם שום דבר מיוחד לספר אז אתם טועים.
אני מבטיחה לכם שכמו שיש למועמד פוליטי או יצרנית מזון סיפור, כך גם לכם ולהשקעה שלכם יש עבר מרתק וסיפור אישי יוצא דופן, אולי אתם לא יודעים זאת עדיין.
העסק של התקשורת לא בנוי על סיפורים מעניינים אלא על סיפורים שהפכו אותם להיות מעניינים.
כלומר, עבודת יחסי הציבור היא לא לכתוב דף מסרים ולשלוח אותו לתקשורת, אלא לעצב את הסיפור, ההסבר על המוצר או השירות שלכם כך שעיתונאים בתקשורת יתעניינו בו.
אם אתם חושבים שזה דורש ניסיון - אתם צודקים.
אם אתם חושבים שצריך קשרים אישיים עם אנשי מפתח במערכות התקשורת - אתם שוב צודקים.
וזאת הסיבה שאין לכם זמן להתעסק ביחסי ציבור בעצמכם, אתם צריכים לקחת משרד שמתמחה בתחום ההשקעות ויודע להציע את האייטמים לערוצים המרכזיים בהם המשקיעים נמצאים, ערוצים כמו כלכליסט, גלובס, דה מרקר ועוד...
סיבה 2# - התקשורת היא מעגל סגור
המון אנשים, אפילו אומר הרוב הגדול מרגישים שלהתראיין בתוכנית טלוויזיה או לכתבה בעיתונות ארצית זה משהו ששמור רק לבודדים שנמצאים בתוך מעגל סגור. שיש מחסומים רבים שימנעו מהם לקבל יחס ושאין טעם ליצור איתם קשר. הם בטוחים שהעורכים והתחקירנים הרבים שעובדים במערכות הללו עמוסים בסיפורים ותכנים ושהמוצר או השירות שלהם בכלל לא יקבל התייחסות.
אם גם אתם שבויים בתפיסה הזו אני רוצה שתדעו שאין דבר רחוק יותר מהאמת.
תדעו שכמי שעובדת עם המערכות הללו במשך עשרות שנים, אני יודעת בדיוק מה קורה בצד השני. לתקשורת יש כל כך מעט סיפורים מעניינים שמגיעים אליה, שהם מעסיקים המון תחקירנים, עיתונאים, מפיקים שכל היום אוספים ידיעות, מאמתים סיפורים, בודקים עובדות וסיפורים, מראיינים אנשים ומזקקים מידע כדי שיהיה תוכן מעניין. תבינו שגופי התקשרות משקיעים הון עתק בניסיונות שונים כדי לאתר תוכן מעניין, חדש, מרתק שיגרום לאנשים לתת להם תשומת לב.
אם כך, הסוד הוא לקחת את ההשקעה או הסיפור שלכם ולעצב אותו כך שהוא יבלוט מעל כל יתר החומרים. תבינו שכאשר אתם מייצרים תוכן שתפור במיוחד כאייטם - אתם חוסכים המון שעות עבודה לתחקירן בצד השני ולכן הוא תמיד יעדיף לתת לכם עדיפות על פני אחרים.
ובגלל שרוב העסקים לא יודעים זאת הם לא מנצלים זאת לטובתם.
ברגע שנספר את הסיפור בצורה נכונה, בהתאם להנחיות שלי ונפנה לקהל היעד, תוכלו לקבל מקום בתקשורת.
איך להיחשף בתקשורת שוב ושוב ולבנות מעמד של אוטוריטה?
קודם כל אני רוצה להודות לכם קראתם עד כאן, זה אומר לי שהצלחתי לנפץ לכם כמה דעות ותפיסות שגויות לגבי התקשרות, יחסי ציבור והיכולת שלכם לקבל חשיפה אדירה לבית ההשקעות שלכם.
עכשיו אני רוצה להסביר לכם שלב אחרי שלב כיצד אנו יוצרים אייטם שגורם לתחקירן או לעורך בצד השני להידלק עליו ולשבץ אותו בתוכנית, בעיתון או בראיון הבא.
ההסבר שתקבלו פה הוא בסיסי ומעשי כך שתבינו את השלבים המרכזים ותדעו למה התהליך מאוד רלוונטי עבורכם, מדוע הוא יכול לייצר לכם מעמד גבוה בשוק, למצב אתכם כחברה מובילה וידועה ועם הזמן להפוך את שם החברה לאוטוריטה שעליה חושבים, כמילה נרדפת להשקעה מוצלחת.
זה התהליך שכל העסקים עוברים איתי כלקוחות המשרד, הוא עובד ומוכיח את עצמו פעם אחר פעם.
שלב 1 - היכן הלקוח שלכם נמצא?
בשלב הראשון אנו צריכים לחבר בין הלקוח לבין אמצעי התקשורת. אנו צריכים לדעת מי בדיוק הלקוח שלכם ולאילו אמצעי תקשורת הוא נחשף. ברגע שאנו יודעים את התשובות אנו יודעים באילו ערוצים אנו רוצים להתמקד, ההתמקדות חוסכת לנו המון מאמץ מיותר.
לדוגמה, אם הקהל שלכם צעיר וצופה מעט בטלוויזיה ובעיתונות, נעדיף להתמקד באפיקי האינטרנט.
אם הוא מבוגר יותר, נתמקד בעיתונות ובטלוויזיה, אני בטוחה שהעיקרון הזה ברור.
שלב 2 - מה הסיפור שלכם?
זה השלב שבו רוב העסקים חושבים שהם יתקעו, אך הם תמיד טועים!
לא רק שיש לכם סיפור לספר, אני מבטיחה לכם שכאשר תעשו איתי את התרגיל למציאת הסיפור מיוחד שלכם, תגלו שיש לכם הרבה מה לספר ואפילו שקשה לכם לסתום את הפה.
אם אתם מאלו שמתלהבים ברגע שהם מספרים את "האני מאמין" של העסק, שמספרים את הדרך שהם עברו, את הערכים, את כל הגורמים שהופכים את ההשקעות שלכם לבטוחות ואמינות ואת הנהלים שמבטיחים ללקוח נאמנות ויושרה…אז אני יודעת שיש לנו מתכון מנצח!
ואם אתם לא הדברנים הכי גדולים, אל דאגה, אחרי 21 שנים של ניסיון בתחום יחסי הציבור והתקשורת אנחנו נעבוד ונהפוך גם את הסיפור שלכם למעניין ונגרום לו כמו ללקוחות אחרים שלי להופיע בתקשורת בהצלחה פעם אחרי פעם.
יש כללים שלפיהם מנסחים את הטקסטים הנשלחים לתקשורת,
יש תרגילים שעוזרים לפצח רעיונות ולמצוא בהם את הסיפורים החדשים, המרגשים או החשובים.
יש שיטה להשתמש בשפה ובניסוח כדי לפנות לעורכים או תחקירנים כדי שיעניקו התייחסות.
כל אלה יחד, מקצרים את הדרך משמעותית ומאפשרים לרוב הלקוחות שלי להגיע עם אייטם ראשון לתקשורת בזמן מהיר.
שלב 3 - בונים מעמד של אוטוריטה
השלב הבא בשירות שלי הוא להגיע למצב שבכל חודש יש לך לפחות אייטם אחד בתקשורת.
למה? כי מצאתי שחשיפה מהסוג הזה, לא רק שמגבירה את זרימת הלקוחות לאורך כל השנה, אלא גם יוצרת עבורכם מעמד של אוטוריטה. תבינו, מעמד של אוטוריטה הוא כזה שנוצר לאחר זמן רב, זה לא קורה אחרי חודשיים של חשיפה, זה לוקח זמן.
מעמד הוא בדיוק כמו מוניטין, הוא לא נבנה ביום, בחודש או בשנה.
מוניטין הוא בעל ערך בגלל הוותק שלו, בגלל שאנו משקיעים מאמץ רב בקידום השם של החברה, להפוך אותו לשם נרדף לערכים החשובים לכם ולגרום לקהל הרחב להכיר אתכם, לשמוע עליכם פעם אחר פעם כך שכאשר הם יתקלו בפרסום של הפרויקט הבא שלכם הם יזכרו את שם החברה מאייטם שלכם בתקשורת ואתם לא תהיו זרים להם, לא תהיו עבורם משהו חדש או לא בטוח, אלא בדיוק ההיפך.
הם יראו את הפרסום ויחשבו לעצמם:"שמעתי עליהם..." וכך גם החבר יגיד: גם הוא "שמע עליהם" והם מחזקים אחד את השני שכדאי להם "לבדוק אתכם" ולבוא לפגישה כי הם שמעו עליכם דברים טובים.
זו ההשפעה שיש ליחסי ציבור בתחום ההשקעות.
מעמד, מוניטין, אמינות והיכרות מוקדמת הם ארבעת עמודי הבסיס שבלעדיהם למשקיעים יהיה קשה להאמין לכם ולהשקיע, זה מאוד קשה לגרום ללקוח להרגיש אמון בפגישת מכירה ופרסום לא יוצר אמון.
רק יחסי ציבור יכולים לעשות את הפעולה הזו, ככל שמעצבים את התדמית שלכם בצורה מדויקת יותר בתקשורת כך תקבלו יותר פניות, יותר איכותיות במשך שנים קדימה!
במסגרת השירות שלי אני והצוות שלי עושים את כל העבודה הקשה.
אנו מתחילים בבנייה של תוכנית פעולה מאורגנת הכוללת יעדים, משימות ואבני דרך ומשם אנו מתחילים את העבודה.
אם זה לדייק לאן נרצה לפנות ומה הם ערוצי התקשורת הנכונים, לבצע סיעורי מוחות על המסרים הנכונים ביותר, לרדוף אחרי כתבים ועורכים שישלבו אתכם באייטמים, להכין אתכם לראיונות ולדאוג שכל הזמן יש לנו אייטם נוסף בקנה שבונה את המעמד ומחזק את התדמית של החברה.
אם תתמסרו לתהליך, אתם תראו בתוך זמן קצר, שעשיתם החלטה נכונה...ולאורך זמן, שאתם מגדילים את ההכנסות, מקבלים יותר חשיפה, פניות איכותיות יותר וששם החברה הופך להיות יותר ויותר מוכר.
בין לקוחותיי בשנים האחרונות תמצאו את:
לא קראתם עד כאן ככה סתם...קדימה בואו נדבר
אם המידע שחלקתי אתכם בכתבה הזו, נתן לכם תובנות והצלחתי לגרום לכם להבין שיחסי ציבור עבור חברת ההשקעות שלכם יכולים לעזור לכם לבנות תדמית, מוניטין, אמינות והיכרות מוקדמת עם קהל משקיעים עצום בישראל, אם הבנתם את החשיבות בעיצוב התדמית של החברה וביסוס השם שלה אז השירות שלי יכול להיות בדיוק עבורכם.
חשוב לי שנתחיל בשיחה אישית, שבה קודם כל נעשה היכרות, נראה שיש ביננו חיבור טוב ורק במידה ואני רואה שאני והצוות שלי מסוגלים לספק לכם תוצאות, נתקדם לפגישה.
אני מבטיחה שלא אנסה לשכנע אתכם או להאיץ בכם כדי לקבל החלטה, פשוט כי הרצון לבנות את תדמית החברה שלכם צריך להיות שלכם ולא שלי.
אז אם התחברתם ותרצו לשוחח, אני מזמינה אתכם להשאיר פרטים בטופס שבסוף הכתבה ומיד לאחר מכן תוכלו לתאם שיחה איתי.
אני מקווה שהכתבה שלי הפילה לכם כמה אסימונים ונתנה לכם זווית ראייה חדשה לגבי חשיבות יחסי הציבור ובמיוחד לתחום ההשקעות.
מאחלת לכם הצלחה, שפע ושגשוג עסקי.
לינדה ששון
מלאו פרטים בטופס כדי לתיאום שיחה עם לינדה
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר